czwartek, 13 maja 2010

Jak zdobyć pieniądze na budowę domu?

Podczas budowy domu chyba największym problemem jest zdobycie odpowiedniej sumy pieniędzy. Wiadomo, że sumy w granicach 100-200 tyś. złotych są niebagatelną kwotą dla większości osób w Polsce. Na szczęście z naszym blogiem nie tylko dowiesz się jak zbudować tani dom, ale także, jak zdobyć na niego pieniądze!


Moja przygoda z zarabianiem pieniędzy zaczęła się w dosyć młodym wieku. Dlatego gdy już przyszło mi wybudować dom, nie miałem problemów ze zdobyciem odpowiedniej kwoty. Nie jestem rozrzutny, dlaczego oszczędzałem na czym można, ale ogólnie rzecz biorą została mi jeszcze ładna sumka z budowy, którą postanowiłem przeznaczyć na urządzenie domu oraz ogrodu.

W każdym razie chciałbym moim czytelnikom przekazać praktyczną wiedzę z zakresu zarabiania pieniędzy na dom. Jednak trzebaby na to poświęcić bardzo dużo czasu i miejsca, więc postanowiłem, że przedstawie Wam dwa blogi, z których nauczycie się zarabiania pieniędzy.

Pierwszy z nich to www.rentier-blog.pl . Autor tego bloga stara się osiągnąć mobilny tryb życia i pasywny dochód kilkutysięcy złotych miesięcznie. Jednak oprócz tego jest na nim mnóstwo wskazówek, jak i na czym zarobić, żeby się dorobić.

Drugi blog jest nieco bardziej skonkretyzowany: websukces.blox.pl . Autor podaje praktyczne wskazówki jak zarobić konkretne pieniądze, a ja sam skorzystałem już nie raz na jego wiedzy.

Mam nadzieje, że z obu blogów wyciągniecie wiedzę potrzebną do zarobienia pieniędzy na wymarzony dom!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz